ایده های خلاقانه برای کابین دوش

کابین دوش حمام : یکی از قسمت هایی که در همه ی حمام های امروزی به چشم می خورد، فضایی محفوظ و مشخص است که برای دوش گرفتن مورد استفاده قرار می گیرد. این فضا به کابین دوش معروف است و کاربرد آن در دکوراسیون حمام های مدرن شناخته شده است. می توان گفت کم تر حمامی در منازل امروزی پیدا می شود که کابین دوش نداشته باشد.

 

مشاهده محصولات ما : [button url=”/محصولات/کابین-دوش.html” target=”blank” background=”#003e84″ background_hover=”#000000″]محصولات ما[/button]

 

«شلف» یا طبقه بندی

یکی از راهها، استفاده از طبقه بندی برای نگه داری رول های دستمال می باشد. مخصوصا وقتی که حمام یا سرویس بهداشتی کوچک باشد فضای کف را اشغال نمی کند.

 

قفسه های دیواری

روشی ارزان و آسان و کم جا برای نگهداری وسایل شما در حمام و سرویس بهداشتی است. سعی کنید چنین تجهیزاتی را طوری انتخاب کنید که چندیدن کاربری به طور همزمان داشته باشند، مانند این نمونه که هم جا مجله ای و هم مکانی برای رول های دستمال است.

 

کابینت یا کمد سرویس بهداشتی

تعبیه جایی برای رول ها در کمد یا کابینت سرویس های بهداشتی نیز، راه حل هوشمندانه ای است.

 

میله های نگه دارنده دستمال توالت

وسیله ای مانند آنچه در تصویر می بینید، هم رولی را که اکنون در حال استفاده از آن هستید نگه می دارد و هم محلی دارد برای نگهداری رول های دیگر.

 

سبد تزئینی کوچک

گاهی یک سبد کوچک بر روی تانک توالت فرنگی می تواند بهترین گزینه باشد. برای حفظ ظاهر فضا سعی کنید حتی چنین تجهیزات کوچک و ساده ای را هماهنگ با بقیه ی وسایل انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *