راهکارهایی برای داشتن حمامی منظم

معجزه «سبد»!

نامنظمی و به هم ریختگی روشویی حمام، از مشکلات رایج در بسیاری از سرویس های بهداشتی منازل است. این مسئله در زمانی اتفاق می افتد که هرکس وسایل و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده خود را در همان جا رها می کند. این اتفاق تا زمانی پیش می رود که تقریبا تمامی سطح روشویی پر شده و پیدا کردن وسیله ای از بین تمام آنها تقریبا کار غیر ممکنی به حساب می آید، اما اگر هرفردی سبد مختص به خود داشته باشد می توان از به هم ریختگی و شلختگی حمام جلوگیری کرد.

استفاده از سبد شخصی مزیت دیگری نیز دارد و آن داشتن محدویت فضایی است. این کار شما را مجبور می کند تا وسیله خود را در محدوده خود گذاشته و از رها کردن آن در نقاط مختلف سرویس بهداشتی خودداری کنید و همچنین به هنگام نیاز به راحتی قادر به پیدا کردن آن خواهید بود.

 

پرده حمام

اگر حمام‌تان خیلی کوچک نیست، یک پرده حمام می‌تواند چهره آنجا را عوض کند؛ حتی اگر واقعا لازمش ندارید. با این کار درواقع شلوغی دوش و وسایل حمام را از چشم دیگران پنهان کرده و یک دیوار پارچه‌ای جذاب به یک سوی حمام‌تان اضافه می‌کنید. در انتخاب نوع پرده حمام به رنگ کاشی و وسایل آنجا توجه کنید.

 

از دیوار های حمام خود استفاده کنید!

برای دیوار های حمام خود باکس های تزیینی تهیه کنید این باکس ها می توانند سفالی یا پارچه ای یا چوبی باشند حتی می توانید آن ها را خودتان رنگ آمیزی کنید و لذت ببرید، با این کار علاوه بر اینکه  شانه و برس ها و سشوار و سایر لوازم برقی پیرایشی خود را منظم و دم دست دارید دیوارهای ساده ی حمام خود نیز جلوه ی دیگری خواهید بخشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *