حمام مدرن و کوچک

یک حمام مدرن و کوچک

ما در اين مقاله به شما كمك خواهيم كرد تا بتوانيد حمام كوچك خود را با حفظ فضا و استفاده از شيوه‌هاي طراحي، به روز‌رساني و فضاي بيشتري را خلق كنيد.

 

تعويض توالت فرنگي‌هاي قديمي

توالت‌هاي قديمي، بزرگ و غيركاربردي است. براي بيشتر كردن فضا، توالت قديمي خود را با نوع جديد و جمع‌وجور آن عوض كنيد كه هم كاربري يكساني دارد و هم نشيمن‌گاه راحت‌تري؛ در ضمن مصرف آب كمتري نيز نسبت به نوع قديمي خواهد داشت.

 

 

رنگ‌آميزي

همانطور كه مي‌دانيد، ‌در فضاهاي كوچك، طرح‌هاي شلوغ بر فضا غلبه كرده و باعث شلوغ و كوچك نشان داده شدن فضا مي‌شوند. براي رفع اين مشكل، به‌جاي بازي با الگوها، با بافت‌ها كار كنيد. اين كار نور فضا را نگرفته و به بزرگ نشان داده شدن فضا كمك مي‌كند.

اگر چه در حمام‌هاي بزرگ، مي‌توان يك ديوار با رنگ تيره و متضاد با ديوارهاي روشن ديگر داشت، اما در حمام‌هاي كوچك بايد روشنايي و نور را با استفاده از رنگ‌هاي روشن به‌وجود آوريد. يك ترفند خوب براي طراحي حمام كوچك، پوشاندن ديوار پشت سينك با آينه سرتاسري است؛ يا مي‌توان از كاشي‌ها يا صفحه‌هاي براق انعكاس دهنده نور براي اين فضاها استفاده كرد.اين كار اندازه‌ فضا را دو برابر مي‌كند و با انعكاس نور در فضا، حس گرفتگي و كوچكي كه در فضاهاي كوچك به‌وجود مي‌آيد را از بين مي‌برد.

 

قیمت کابین دوش

استفاده از دوش‌هاي كارآمد

مي‌توانيد با استفاده از كابين‌هاي دوش شيشه‌اي، بدون ايجاد گرفتگي، اين فضا را جدا كنيد. كابين‌هايي با درهاي كشويي بهترين انتخاب براي فضاي كوچك شماست. مي‌توانيد از كابين‌هاي دوش زاويه‌دار كه در كنج قرار مي‌گيرند نيز استفاده كنيد.

 

انتخاب شير آب‌هاي كوچك‌تر

براي افزايش فضا، شيرهاي آب قديمي را با مدل‌هاي كوچك‌تر تعويض كنيد. اين شيرها علاوه بر اشغال فضاي كمتر در مصرف آب نيز صرفه‌جويي مي‌كنند.

 

حمام زیبا

كوچك كردن وسايل غيركاربردي

با نصب سينك‌هايي با پايه‌هاي فرو رفته يا كنسولي، مي‌توانيد به خلق فضا در حمام كوچك خود كمك كنيد. اين سينك‌ها با پايه‌هاي باريك و بلند خود مي‌توانند به گسترش فضا كمك كنند. شما مي‌توانيد براي ايجاد فضاي ذخيره‌سازي از سينك‌هايي استفاده كنيد كه بر روي قفسه‌هايي تعبيه شده‌اند.

 

 

 

كار با ارتفاعات مناسب

كابين روشويي را در ارتفاع مناسب نصب كنيد تا از خم شدن‌هاي اضافي جلوگيري شود. به‌جاي استفاده از آينه‌ها و قفسه‌هاي بزرگ، از قفسه‌ها و تاقچه‌هاي تعبيه شده داخل ديوار استفاده كنيد.

استفاده از كنج‌ها براي ذخيره‌سازي

در كنج‌ها از قفسه استفاده كنيد يا يونيت‌هاي خود را در گوشه‌ها تعبيه كنيد. در حمام‌هاي كوچك بايد از همه فضاهاي موجود استفاده شود؛ كنج‌ها فضاهايي بي‌استفاده در حمام هستند كه با طراحي منحصر به فرد به فضاهايي مفيد تبديل مي‌شوند. با استفاده از تخيل خود و چند نكته ساده مي‌توانيد حمام تنگ و كوچك خود را بدون حركت دادن ديوار‌ها به فضايي دنج تبديل كنيد.

حوله گرم‌كن در حمام

نصب يك حوله گرم‌كن باريك و بلند نه تنها مي‌تواند حوله‌هاي شما را گرم و خشك نگه‌دارد بلكه به گرمايش فضاي شما نيز كمك مي‌كند.

ديوارپوش حمام

نصب كاشي‌هاي مستطيلي بزرگ به‌صورت افقي باعث عريض‌تر شدن فضا مي‌شود. جانمايي عمودي آنها، حس فضايي با سقف بلند را القا مي‌كند.

قفسه‌بندي

در حمام كوچك خود به‌جاي استفاده از قفسه‌هاي زميني كه فضاي زيادي را اشغال مي‌كنند، از كابينت‌هاي ديواري بلند بدون در استفاده كنيد.

 

دوش حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *